Mis onze nieuwsbrief niet

Wij houden u met een mail per maand op de hoogte van al onze strafste aanbiedingen en promoties!

  1.       HOE KAN IK BELGAMEUBELEN BEREIKEN?

U kan ons bereiken per mail => info@belgameubelen.be

Ook zijn we beschikbaar via onze facebook pagina.

U kan ons telefonisch bereiken op 016/76 53 00.

 

  1.       WAT ZIJN DE OPENINGSUREN VAN BELGA MEUBELEN ?

Wij zijn een onlinepartner van Belga Stoelen en deze winkel is open elke dag van 10 tot 18u30. Zaterdag van 10 tot 18u, zondag en feestdagen van 13 tot 18u en dinsdag gesloten.

 

  1.       IS DE LEVERING GRATIS IN HEEL BELGIE?

U kan afhalen in ons magazijn of u kan kiezen voor een levering gelijkvloers in België.
Wij vermelden de leveringskost bij uw bestelling.

 

  1.       WANNEER WORD IK VERWITTIGD OVER DE LEVERINGSDATUM VAN MIJN BESTELLING?

De transporteur contacteert u per mail of per telefoon na uw bestelling om de leveringsdatum te bevestigen.
Zo blijft u op de hoogte van de leveringsdatum.

 

  1.       KAN IK MEUBELEN KOPEN EN LATER LATEN LEVEREN?

Dat kan. Wij houden uw meubelen kosteloos bij.

 

  1.       HEBBEN JULLIE ALLE MEUBELEN IN DE TOONZAAL STAAN?

In onze winkel Belgameubelen kan u de collectie bekijken en uitproberen. Wij hebben bijna alles op stock.

 

  1.       KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Dat kan. U vind de annuleringsvoorwaarden in de algemene voorwaarden die te raadplegen zijn op deze site.

 

  1.       LEVERT BELGAMEUBELEN OOK OP EEN VERDIEPING?

Onze transporteur levert enkel gelijkvloers.  Leveren op verdieping kan na afspraak en met bijkomende kosten voor de meubel Lift en de verzekering.

 

  1.       KAN ER OOK AFGEHAALD WORDEN?

Alle bestellingen kunnen afgehaald worden in ons magazijn te Vilvoorde of Tienen. Deze keuze kan gemaakt worden tijdens de online bestelling.

 

  1.   KAN IK MIJN BESTELLING OMRUILEN?

Dat kan onder voorwaarden : Zie algemene voorwaarden voor meer informatie hierover.

 

  1.   WAT DOE IK WANNEER IK EEN BESCHADIGD ARTIKEL HEB ONTVANGEN?

Als u wil omruilen of als er beschadigde goederen zijn, dan kan u dit met het juiste invulformulier via pagina service formulier melden.
U vind dit formulier onderaan deze pagina.
Wij contacteren u dan om de zaak verder af te handelen.

 

  1.   WAT ALS IK ZELF MONTEER EN ER DUIKEN PROBLEMEN OP?

Vul het correcte schadeformulier in en onze medewerkers helpen u spoedig verder.

 

  1.   IS BETALING BIJ LEVERING MOGELIJK?

Dit is om veiligheidsredenen niet mogelijk.

 

  1.   KAN ER IN MEERDERE KEREN BETAALD WORDEN?

Als u langskomt in onze winkel kan de aanvraag voor u worden gedaan. U brengt uw identiteitskaart en bankkaart mee.

  

  1.   WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN ALS IK ONLINE BESTEL?

Bancontact – KBC ONLINE-  – Bankoverschrijving.

 

  1.   ZIJN DE MEUBELEN  AL GEMONTEERD GELEVERD?

De meubelen zijn meestal handig verpakt in pakketvorm en zeer eenvoudig te monteren. Een duidelijk plan zal u helpen zonder moeite te monteren. Uitzonderlijk zijn de meubelen reeds gemonteerd in de verpakking.

 

  1.   IK HEB SNEL MEUBELEN NODIG – IS ALLES OP VOORRAAD?

Bijna al onze artikelen zijn op voorraad! behalve indien anders vermeld of door overmacht.

 

  1.   HOE ONDERHOUD IK HET BEST MIJN NIEUWE OF BESTAANDE MEUBELEN ?

Heeft u enige twijfel? Stuur uw vraag via het contactformulier en wij helpen u dadelijk verder.