FAQ

HOE KAN IK BELGA STOELEN BEREIKEN?

U kan ons bereiken per mail => info@belgameubelen.be

Ook zijn we beschikbaar via onze facebook pagina.

U kan ons telefonisch bereiken op 016/76 53 00.


WAT ZIJN DE OPENINGSUREN VAN BELGA MEUBELEN?

Wij zijn een onlinepartner van Belga Stoelen en deze winkel is open elke dag van 10 tot 18u30. Zaterdag van 10 tot 18u, zondag en feestdagen van 13 tot 18u en dinsdag gesloten.

IS DE LEVERING GRATIS IN HEEL BELGIE?

U kan afhalen in ons magazijn of u kan kiezen voor een levering gelijkvloers in België voor het vermelde bedrag in Euro bij uw bestelling.

WANNEER WORD IK VERWITTIGD OVER DE LEVERINGSDATIM VAN MIJN BESTELLING?

De transportdienst contacteert u met een leverdatum. Dit zal gebeuren per mail of telefoon na uw bestelling online. Zo kan u altijd op de hoogte blijven van uw levering.

KAN IK MEUBELEN KOPEN EN LATER LATEN LEVEREN?

Dat kan. Wij houden uw meubelen bij zonder enige kost.

HEBBEN JULLIE ALLE MEUBELEN IN DE TOONZAAL STAAN?

In onze winkel Belgameubelen kan u de collectie bekijken en uitproberen. Wij hebben bijna alles op stock.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Ja, dat kan. De voorwaarden vindt u in onze algemene voorwaarden op de site.

LEVERT BELGAMEUBELEN OOK OP EEN VERDIEPING?

Onze transporteur levert enkel gelijkvloers. Leveren op verdieping kan na afspraak en met bijkomende kosten voor de meubel Lift en de verzekering.

KAN ER OOK AFGEHAALD WORDEN?

Alle bestellingen kunnen afgehaald worden in ons magazijn te Vilvoorde of Tienen. Deze keuze kan gemaakt worden tijdens de online bestelling.

KAN IK MIJN BESTELLING OMRUILEN?

Dat kan onder voorwaarden : Zie algemene voorwaarden voor meer informatie hierover.

WAT DOE IK WANNEER IK EEN BESCHADIGD ARTIKEL HEB ONTVANGEN?

Als u wenst om te ruilen of er doet zich een beschadiging voor dan meldt u dat met het juiste invulformulier via de pagina van het Service Formulier dat u vindt onderaan aan de pagina. Wij zullen u dan contacteren met de correcte info die u nodig heeft.

WAT ALS IK ZELF MONTEER EN ER DUIKEN PROBLEMEN OP?

Een ongelukje kan gebeuren. Vul correct het schadeformulier in en onze medewerkers helpen u spoedig verder.

IS BETALING BIJ LEVERING MOGELIJK?

Dit is om veiligheidsredenen niet mogelijk.

KAN ER IN MEERDERE KEREN BETAALD WORDEN?

Als u langskomt in onze winkel kan de aanvraag voor u worden gedaan. U brengt uw identiteitskaart en bankkaart mee.

WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN ALS IK ONLINE BESTEL?

Bancontact – KBC ONLINE – Bankoverschrijving.

ZIJN DE MEUBELEN  AL GEMONTEERD GELEVERD?

De meubelen zijn meestal handig verpakt in pakketvorm en zeer eenvoudig te monteren. Een duidelijk plan zal u helpen zonder moeite te monteren. Uitzonderlijk zijn de meubelen reeds gemonteerd in de verpakking.

IK HEB SNEL MEUBELEN NODIG – IS ALLES OP VOORRAAD?

Bijna al onze artikelen zijn op voorraad! behalve indien anders vermeld of door overmacht.

HOE ONDERHOUD IK HET BEST MIJN NIEUWE OF BESTAANDE MEUBELEN ?

Heeft u enige twijfel? Stuur uw vraag via het contactformulier en wij helpen u dadelijk verder.